Cum comand

Cumpărare online

Pentru a putea plasa o comandă aveți următoarele opțiuni:

A. Adăugați produsele dorite la “Coșul de cumpărături” apăsând butonul “Adaugă în coș”

B. Vă creați propriul cont la butonul “Contul meu” și completați datele valide și corecte.
Veți primi prin e-mail un link de activare a contului, la adresa de email înregistrată. După activare intrați în “Contul meu” cu numele de utilizator și parolă. Pe adresa de e-mail furnizată veți primi notificări despre comenzi. Aveți posibilitatea să alegeți produsul sau produsele preferate și să le adăugați în “Coșul de cumpărături”. După ce sunteți sigur că ați adăugat produsele pe care le-ați dorit trebuie să apăsați pe butonul de “Finalizare comandă”. După ce ați apăsat acest Buton se vor încârca automat datele dumneavoastră personale precum și adresele de livrare memorate de contul dumneavoastră. Alegeți modalitatea de plată cea mai convenabilă iar Comanda procesată va fi trimisă automat și pe adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat. În calitate de ”Client înregistrat” constituie avantaj faptul că datele dumneavoastră personale precum și informațiile legate de livrare se încarcă automat în momentul finalizării comenzii.

În cazul în care nu sunteți user înregistrat sau nu sunteți logat în contul dvs, va trebui să completați datele în câmpurile destinate acestora și abia apoi să apăsați butonul Trimite.

  1. Coș de cumpărături

Pentru a adaugă un produs în “Coșul de cumpărături” alegeți produsul dorit și numărul de bucăți. La produsul dorit apăsați butonul “Adaugă în coș”. Pentru a continua cumpărăturile apăsați butonul “Continuă cumpărăturile”, apoi dați click pe “Coșul meu” și finalizați comanda alegând modalitatea de plată. Costul final va include prețul produsului la care se adaugă costul livrării. Toate prețurile sunt cu TVA inclus.
După ce ați trimis comandă, înainte de a fi prelucrată, veți primi un e-mail care confirmă înregistrarea comenzii dumneavaostra. Comanda lansată și produsul cumpărat reprezintă acceptul cumpărătorului față de toate condițiile și termenii de utilizare ai site-ului.

  1. Program consultant și preluare comenzi telefonice sau e-mail

Pentru comenzi online se poate aplica la orice oră. Dacă doriți să fiți asistat la achiziție de consultantul nostru, programul de preluare comenzi este de luni până vineri, între orele 09-17. În zilele de sâmbătă, duminică și în zilele de sărbători legale se lansează doar comenzi online.
Pentru orice alte întrebări va stăm la dispoziție prin formularul de Contact.
Livrarea comenzilor se face prin cel mai potrivit serviciu de livrare, în funcție de adresa dvs, de cantitatea comenzii și de dată de livrare. Apelăm la serviciile de curierat rapid ale firmelor private, dar și ale Poștei Române, Prioripost.

Telefon de contact: 021 351.03.72

Email: vanzari@can2000.ro

  1. Protecţia datelor personale.

Conform cerințelor Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, cod de identificare din registrul pentru protecția datelor personale: 18015, CAN 2000 are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri de “reclamă, marketing și publicitate”, “statistică”, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră sau ale unei alte persoane, utilizând orice modalitate de comunicare cu firma noastră.
Datele personale sunt culese numai pentru nevoile firmei CAN 2000 și prelucrate în scopul realizării activității comerciale a firmei rezultate din statut, a promoțiilor și reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislație prin Legea nr.677/2001. Furnizând datele cu caracter personal, sunteți de acord cu prelucrarea lor de către firma CAN 2000 și partenerilor săi, precum și cu primirea de comunicări comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere încetarea prelucrării lor de către firmă sau de a se împotrivi folosirii lor.

Curierat

(…)

Politica de retur și confidențialitate

Potrivit prevederilor legale în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la CAN 2000, Strada Ion Creangă, numărul 15, Otopeni, județul Ilfov, pe propria cheltuială, după ce ați agreat cu operatorul nostru toate detaliile. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate.
Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în 30 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul în care nu primim această informaţie banii vă vor fi returnaţi în 30 de zile din momentul preluării produselor returnate.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită doar prin transfer bancar.
Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Dacă dumneavoastră doriți să returnați un colet trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră. În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră această taxă nu vă va fi returnata.